چکیده مشکلات مربوط به استعمال توفیق آمیز CRM اجتماعی در شرکت بسیار ضعیف مورد بررسی قرار گرفته است و CRM اجتماعی در عمل به صورت ضعیف در حوزه ی مدیریت بازاریابی استفاده شده است. اغلب مدیران آیین ها و معیارهای اخیر ارزیابی اجرای CRM اجتماعی را نمی دانند. هدف این مقاله ابداع سیستمی از بهر استفاده موفقیت آمیز CRM اجتماعی در کمپانی ها بر اساس تجزیه و تحلیل دقیق منابع و تحقیقات انجام شده می باشد. در این جاده رویکردهای نوآورانه برای بازارایابی رابطه ایا (e-CRM، CRM اجتماعی و ...) و کاربرد آنها در اسباب شرک ...