پژوهش و تحقیق در تمام جامعخ بستگی تنگاتنگی با نظام آموزشی و فرهنگی آن جامعه دارد . بطوریکه با قاطعیت می توان گفت پژوهش و نوآوری در جامعه ای تکوین و توسعه پیدا می کند ، که انتظام آموزشی و فرهنگی ، زمینه ها و تختخواب مناسب ، برای آن را تدارم دیده باشد . از آنجا که حقیقت جویی و کنجکاوی باب نهاد تک تک نونهالان اجتماع به ودیعه نهاده شده است . لذا پرتره نظام آموزشی بسیار دارا اهمیت است. پژوهش حاضر از نوع پژوهشهای توصیفی محسوب می گردد و هدف این بازجست : عرضه طرح سازنده و راهکارهای مناسب جهت تشویق و ترغیب و توس ...