مقدمه تااوایل سال 1980 تقریبا تمامی شرکتها وسازمانها براین باوربودند که چگونگی تنها درمحصول نهائی بروز یافته ورضایت مشتری فقط با دریافت محصول یاخدمت مناسب تامین می گردد . ازاینرو رقبای ژاپنی واروپائی محصولات صرفا بادوامی راتولید وبه عنوان یک بار حرف کیفیت به بازارعرضه می کردند . به سمت تدریج بارشد وپیشرفت تکنولوژی وابداع سیستمهای طراحی وساخت توسط کامپیوتراتکاء به احاطه های انسانی کاهش یافته وموجبات تولید وارائه محصولات مشابه برای شرکتهای رقیب فراهم آمد . حالا دیگرتشخیص وتمیزمحصولات عرضه شده توسط کارتل ...